środa, 31 października 2012

ZARZUTY HARRISA



Calvin Harris, znany najbardziej ze stworzenia utworu "We Found Love" Rihanny, wypowiedział się ostatnio w wywiadzie dla BBC o rzekomej współpracy z Lady Gagą. Artystka zaprzeczyła, iż chciała, aby doszło do jakiejkolwiek kolaboracji. 

Producent na pytanie, czy miał możliwość współpracy z Gagą, odpowiedział:
''Byłem zajęty. Wiesz, musisz wybierać ludzi i głosy, jakie lubisz. To było zanim ona stała się, wiesz, taka wielka. Wysłali mi kilka piosenek, niezbyt mi się podobały. Nie wysłali mi żadnych z jej wielkich hitów. Nie żałuję tego, pracowałem wtedy z Dizzy'm Rascalem.''


Lady Gaga odpowiedziała na te zarzuty na swoim Twitterze:
''Wydaję mi się, że ostatnio modnie jest mówienie bzdur o 'lady gaga', kiedy twoje albumy/single nie radzą sobie na listach. Wy wszyscy powinniście żyć we własnym zgiełku. #JaŻyje. Muzyka jest śmiertelna, jeśli nie ma w niej żadnej spójności. Jestem zainteresowana w tworzeniu nieśmiertelnej muzyki. Nigdy w życiu nie kontaktowałam się z tobą @calvinharris. Przypuszczam, że trudno uwierzyć, iż piszę + tworzę moją muzykę. Ponieważ jestem kobietą, nie znam się na elektronicznej muzyce, prawda?''


Harris po opublikowaniu powyższej wiadomości od Gagi, napisał na swoim Twitterze:
''Twoja wytwórnia skontaktowała się ze mną. Zawsze upewniam się, że mówię, iż jestem fanem, kiedy się o to mnie pytają. Przepraszam, jeśli cię obraziłem. To nie było moją intencją.''


Piosenkarka napisała:
''Dziękuję za przeprosiny i wyjaśnienie. Również przepraszam. Gratuluję nowego albumu. Życzę ci jak najlepiej. Pozdrawiam.''

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz