piątek, 3 lutego 2012

RESTAURACJA RODZICÓW GAGI TO KLAPA?

W grudniu Lady Gaga spełniła marzenie swojego taty i otworzyła w Nowym Jorku restaurację nazwana na cześć jej zmarłej ciotki. Reklamując ją swoim wizerunkiem przyciągnęła takie tłumy doJoanne Trattoria, że do kwietnia zarezerwowane są w niej wszystkie stoliki. Jednak taka dobra passa może już niebawem się skończyć. Krytycy kulinarni, którzy zostali zaproszeni na degustację, wystawili restauracji Gagi bardzo negatywna opinię.

,,W restauracji Gagi można udławić się jedzeniem – napisał znawca kuchni, Steve Cuzo, na łamach New York PostNie spodziewałem się cudów, ale w Joanne, która należy do gwiazdy popu, podaje się cierpkie, przypalone i polane octowym sosem jedzenie. Organizacja też pozostawia wiele do życzenia. Po sali kręcą się zdezorientowani kelnerzy, którzy potrafią jedynie dolać wody.
Czekałem 50 minut na kalmara i dostałem najgorsze danie, jakie jadłem w życiu. Restauracja Gagi jest koszmarnie droga, zaś potrawy pływają w tłuszczu. Po kimś takim, jak Gaga spodziewałem się miejsca z pomysłem. Jednak Joanne Trattoria to jedna z tysięcy takich samych knajpek z podłym jedzeniem.''

1 komentarz: