środa, 31 października 2012

"RED FLAME"


"Red Flame" (Czerwony Płomień) to kolejny tytuł kawałka, który najprawdopodobniej znajdzie się na albumie "ARTPOP". Raperka wypowiedziała się ponownie o współpracy z Mother Monster, tym razem dla brazylijskiej telewizji muzycznej MixTv:

"Tak, pracowałam z Lady Gagą, ale pracowałam z nią z daleka, przez e-maile i internet. Mamy piosenkę o tytule "Red Flame" oraz mamy utwór nazwany "Ratchet". Nie wiem co ona z nimi zrobi, czy zdecyduje się je wydać, czy nie. Jestem przez to naprawdę podekscytowana."


Przypominamy, co Azealia powiedziała podczas jednego ze swoich ostatnich wywiadów:
"Jeden z utworów został już nagrany, jeden jeszcze nie, lecz nie mogę za dużo o tym mówić. To szaleństwo. Gaga zwyczajnie zadzwoniła do mnie pewnego dnia. Pracowałam z jej menadżerem, Troy'em Carterem, więc mieliśmy kontakty i takie tam. Zadzwoniła do mnie, kiedy kręciłam klip do piosenki "1991", Gaga powiedziała coś w stylu "Hej, mam piosenkę, opowiada o butach, myślę, że mogłabyś ją ze mną nagrać, naprawdę chciałabym, abyś to zrobiła." Odpowiedziałam: "W porządku, kocham to!".

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz