wtorek, 23 lipca 2013

GAGA NA LITTLEMONSTERS


Lady Gaga napisała:
"ARTPOP podpatruje singiel przez moje krwawiące palce. To straszne ponownie wrócić do tych wszystkich rzeczy spod spodu, bólu przeszłości, ale wszystko co znalazłam było surową pasją. Myślałam, że zostałam zniszczona w środku. Jestem gotowa stanąć do walki. Rozpocząć muzyką."


Interpretacja:
Gaga prezentuje nam Stefani. Dziewczynę, która czuła się niepewna swojego wyglądu, dziewczynę, która marzyła o sławie. Więc po tym wszystkim co się stało - operacja biodra, wszystkie złe komentarze o jej karierze, uważasz, że tak prosto sobie z tym poradzić? Nie. Kiedy Gaga powiedziała, że czuje jakby "ARTPOP" byłby jej pierwszym prawdziwym albumem oraz wcieleniem, myślę, że ta płyta stała się bardziej osobista niż Gaga myślała. Uważam, że Gaga chce odczuć ten sam moment, jednak w innym czasie, ponieważ to, że teraz jest sławna, ma fanów i wszystko inne, ona i tak nadal walczy z sobą, walczy z "sławą". 

Jeśli chodzi o pokazanie nam tak prywatnego zdjęcia, myślę, że Gaga pokazuje nam tutaj swoje zaufanie, zaufanie w nas, w jej muzykę i jej karierę. Przez prawie rok była odcięta od mediów, a teraz wszystko powraca, tak jak z przeszłością będąc Stefani z jedną różnicą: SŁAWĄ. Gaga jest znana z jej wspaniałych kreacji, kolorowych peruk, ale pod koniec dnia, Gaga jest nadal dziewczyną z marzeniem, więc przestańcie oceniać wszystko tak jak widzicie, a spróbujcie zajrzeć za jej peruki i makijaż. "ARTPOP" opowiada o możliwościach, zastanówcie się nad tym. Jak sama napisała - 'Jestem gotowa stanąć do walki.' - tak jak walczyła w 2008 roku.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz