sobota, 22 czerwca 2013

MADEON O WSPÓŁPRACY Z LADY GAGĄ


"Gaga jest świetna. Jest naprawdę interesującą i miłą osobą. Z osobistego punktu widzenia, zachwycałem się ją, będąc jak: "Wow, jesteś na najwyższym poziomie sławy - z aurą supergwiazdy - i nadal jesteś zaangażowaną i miłą osobą." To było trochę upokarzające. 

Jest niesamowita pod względem zawodowym. Potrafi po koncercie, podczas którego śpiewa na żywo przez trzy godziny, dając z siebie wszystko, iść prosto do studia i nagrywać. Zawsze daje z siebie wszystko - nawet podczas nagrywania demo! Jest naprawdę imponująca.

Nauczyłem się wiele, ponieważ rzadko kiedy współpracuję tak często z wokalistami. Podczas moich wcześniejszych kolaboracji nie spotykałem się z artystami podczas pracy nad utworami. Naprawdę ciekawie było dla mnie poczuć ten klimat wspólnej pracy, siedząc przy fortepianie i pracując od razu nad pomysłami. To znakomicie, że swoje pierwsze doświadczenie miałem z Lady Gagą! Współpracowałem wcześniej z Beth Ditto, tak więc one były jedynymi osobami, z którymi pracowałem do tej pory."

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz