sobota, 12 stycznia 2013

LIST OTWARTY DO KELLY OSBOURNE



Lady Gaga zamieściła dziś list do Kelly Osbourne na portalu Littlemonsters.com. List zawiera odpowiedź na liczne docinki Kelly w stronę Gagi oraz jej fanów. 

''List otwarty do Kelly Osbourne 

Droga Kelly, 
Chciałabym, żebyś dotarła do mnie osobiście, jako głowa fundacji Born This Way z moją matką Cynthią, chciałybyśmy odpowiedzieć. 
Każdego dnia, poprzez moją muzykę i zabieranie publicznie głosu wybieram bycie pozytywną i pracę w kierunku bardziej miłego i odważnego świata wraz z osobami, które śledzą nasze poczynania. Zachęcam ich do ignorowania krytycyzmu, postawienia się prześladowcom, poznania swojej własnej wartości i zobaczenia, że wszyscy jesteśmy tacy sami i żadna osoba nie jest warta więcej niż inna. Wiem, że jestem postrzegana jako szalone dziecko, ale w rzeczywistości jestem kobietą, która głęboko martwi się o człowieczeństwo. Odczuwam empatię do Ciebie Kelly, ale czuję, że to kulturowo ważne by zauważyć, że wybrałaś mniej współczującą ścieżkę. Twoja praca w E! z „Fashion Police” jest zakorzeniona w krytycyzm, ocenianie i klasyfikowanie piękności jednych ludzi wobec drugich. „Wygląd” jest najczęstszym powodem prześladowania na świecie. Twoje show rozmnaża negatywność, i po latach nawet stało się komiczne z natur. Wychwala Ciebie i Joan Rivers pokazujące w kamerę, wyśmiewające i żartujące z artystów i celebrytów jakbyśmy byli zwierzętami w zoo.

Co z twoją ‘body revolution’? Zwykłam być bardzo smutna słysząc ludzi gadających o twojej wadze gdy byłaś młodsza, jako iż sama byłam prześladowana. Widzenie Ciebie kwitnącą w piękną smukłą kobietę, która nabija się z innych dla zarobków jest zdumiewające. Czemu nie pomoc innym? Czemu nie bronić innych, którzy są prześladowani za swój image i podzielić się swoją historią?

Wytykam to nie po to by wytknąć twój charakter, gdyż spotkałyśmy się wcześniej i byłaś milutka. Jednakże, nalegam byś wzięła odpowiedzialność za przykład, który dajesz młodym ludziom. Oni biorą z ciebie przykład bo jesteś sławna, a jeśli traktujesz innych w ten sposób w TV, wielu młodocianych w domu na twitterze przyjmuje twoje zachowania jako akceptowalne: cóż, skoro ona może, czemu nie ja? Nie mogę kontrolować moich fanów, i zniechęcam ich do jakiejkolwiek negatywności czy przemocy, bo to jest złe i raniące – i przykro mi, że twoje uczucia zostały zranione. Jednakże, wszyscy możemy zrobić swoje w mediach by ustalić standard szacunku, współczucia i miłości. Życzę Ci, żebyś była traktowana z życzliwością i szacunkiem, na który każdy zasługuje.
Gdy niektórzy z moich fanów uczy się to robić, większość z nich podziela te same wartości co ja, i to jest to co wiąże nas razem. I ta więź jest silna.

Z poważaniem
Gaga i Cynthia


PS. Do wszystkich mediów i celebrytów, którym zdarzy się znaleźć ten list na swojej drodze, mam nadzieję, że wy również weźmiecie pod uwagę moc waszych głosów. Pracujmy razem i sprawmy 2013 rokiem zjednoczenia.''

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz