niedziela, 30 września 2012

OSTRA WYPOWIEDŹ W ZURYCHU



Podczas wczorajszego koncertu w Zurychu GaGa, jak to ma w swoim zwyczaju, zwróciła się do swoich fanów z emocjonalną odezwą. Tym razem chodziło o wszystkich „hejterów”, którzy życzą jej jak najgorzej.

''Nie dam się zabić. Nie powstrzymają mnie przed mówieniem. Będę walczyć i robić muzykę przez najbliższe 30 lat i będę silna, bo wy sprawiliście, że jestem silna! Więc bawmy się i cieszmy! Jeszcze przez 30 lat będą nazywać mnie suką. Przez kolejnych 30 lat będą nazywać mnie grubą, poszukującą zainteresowania mediów dziwką. Przez kolejnych 30 lat będą kazali mi się zamknąć i nie mówić o równości gejów i lesbijek. Bawmy się i cieszmy na kolejne 30 lat zmian, które zapoczątkowaliśmy i które nigdy się nie skończą!''



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz