czwartek, 6 września 2012

NOWE INFORMACJE NA TEMAT ARTPOP


Lady Gaga opublikowała komunikat mówiący o szczegółach całego projektu jakim jest nowy album . Prezentujemy Wam tłumaczenie listu od artystki, zawierające odpowiedzi na falę pytań o nowy projekt. 


''Cześć! Dzień dobry aniołki! Czytałam Wasze komentarze/pytania dotyczące aplikacji ARTPOP i chcę na nie odpowiedzieć.

1. Aplikacja ARTPOP będzie działała na Waszych komputerach (na przykład na laptopach), tak samo jak na iPadach, tabletach, smartfonach, Android, (jest kompatybilna z tak wieloma formatami, że technologia ta będzie funkcjonowała wszędzie w tym samym czasie), więc jeśli masz laptopa, w pełni to wystarczy aby korzystać z tego, także nie denerwujcie się! Wiem, że zaraz to powiecie :) Nikt nie będzie miał żadnych braków! Niczym się to nie różni oprócz dawania Wam więcej rzeczy do zabawy!
2. [Aplikacja] nie będzie wiele droższa od zwykłego albumu. Uważam, że muzyka cyfrowa jest zbyt droga (ponieważ to nie to samo co fizyczna kopia), i jest to sposób na danie Wam czegoś więcej.
2. Bjork (która zawsze była w samej czołówce) była pierwszą artystką, która wydała swój album w ten sposób, z tego co wiem. Są również inni międzynarodowi, nieznani artyści i firmy, które korzystają z tego typu aplikacji do sprzedaży swoich produktów. Korzystanie z aplikacji jako forma sprzedaży płyty, jest moim zdaniem przyszłością muzyki. Nie chcę mieć wyłączności na tego typu aplikacje, lub twierdzić, że to ja jestem prekursorką tego typu rozpowszechniania muzyki. Aplikacja to coś w rodzaju PŁÓTNA, nośnika. Tak jak MP3 jest nośnikiem dla muzyki cyfrowej, ja chcę dołączyć do tego inne środki przekazu w aplikacji do tworzenia wizualnego/interaktywnego świata dla Was. Ten świat jest zbudowany od podstaw przez HAUS OF GAGA, i będzie całkowicie czymś unikatowym, odmiennym doświadczeniem w porównaniu do innych form sprzedaży muzyki poprzez aplikacje, ponieważ jest naszą inspiracją i nowym brzmieniem mojej muzyki. Niemniej mam nadzieję *daj Bóg*, że sukces ARTPOPu będzie napędem dla innych artystów, by wypchnąć aplikacje na wyżyny przemysłu muzycznego. Jestem bardzo podekscytowana będąc częścią tego. Ostatecznie aplikacja jest nieważna, jeśli muzyka nie będzie dobra, czyż nie?
3. Moja wizja ARTPOPu w głównej mierze nie jest WYŁĄCZNIE podporządkowana aplikacjom. To tylko jeden element [projektu]. PROJEKT ARTPOP wykracza poza same aplikacje, i w przyszłości będzie więcej niespodzianek NIE związanych z nimi, żeby było jasne. PRZEPRASZAM.
4. Wiem, jak opiekuńczy i kochani jesteście, szczególnie przez ostatni rok. Szanuję i kocham Was za Waszą troskę o mnie. Nie sądze, abym kiedykolwiek wcześniej miała do Was jakąkolwiek prośbę, ale oto ona...
Spróbujcie uwolnić się od negatywnego myślenia, które dręczyło Was przez ostatni rok, i otwórzcie serca oraz rozumy na większą swobodę rozumowania i szczęśliwy rok. ARTPOP jest o MOŻLIWOŚCIACH. Staram się nie podkreślać ani nie wprowadzać energii w obawie, że będę znów atakowana. Zawsze będę Waszą wojowniczką i oczekujcie, że będę na linii ognia przez kolejne 30 lat. (Zawsze oczekiwałam/chciałam być czymś w rodzaju zdjęcia polaryzacyjnego), ale chcę, abyście CIESZYLI SIĘ TYM DOŚWIADCZENIEM, nie pozwólcie aby strach przed mediami powodował w Was szaleństwo i tracenie radości nad tym co nadchodzi. Proszę, zaufajcie mi. Bardzo dorosłam przez ten rok. Dorośnijmy wspólnie. Nie zawiodę Was.
kocham Was, ciasteczkowe potwory. LG
OH ZAPOMNIAŁABYM ODPOWIEDZIEĆ NA INNE PYTANIE!
Nie mam żadnych układów z Apple, to z iPadami to był żart! Choć współpraca z Apple była by ciekawa. Możliwości!''

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz