poniedziałek, 3 września 2012

NIEZWYKŁY KONCERT W DANII


Koncert miał miejsce na wyprzedanym stadionie Parken Stadium w stolicy Danii - Kopenhadze. 

Tłumaczenie wczorajszej przemowy przed akustyczną wersją piosenki "Hair":



''Każdego roku, kiedy przybywam do Danii, widzę wszystkich moich fanów dojrzalszych o jeden rok. I to jest naprawdę wyjątkowe, ponieważ zdaję sobie sprawę, że nie tylko ja dorastam - wy wszyscy dorastacie. I teraz, kiedy przybywacie na moje show, nie przychodzicie z kokardami z włosów i w mięsnych sukienkach (niektórzy z was tak). Ale wy wszyscy przybywacie ubrani w siebie. I wszystkim tym co zawsze chciałam jest to, że ja nie potrzebuję 30 tysięcy ludzi ubranych tak jak ja. To byłoby bardzo nudne. Wszystko co chcę to zobaczyć was wszystkich ubranych jak wy. I abyście świętowali siebie. To nie chodzi o mnie. Więc dziękuję za znalezienie siebie, dziękuję za słuchanie tego, co naprawdę mówi muzyka. Muzyka mówi - nie wielb mnie. Wielb siebie.''



Podczas "Princess Die", Lady Gaga wzięła na scenę fankę:


Potwory na scenie z Gagą podczas "Marry The Night":


Prezenty od fanów po "Bad Kids":

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz