poniedziałek, 27 sierpnia 2012

WIADOMOŚĆ OD GAGI


Gaga umieściła dziś również krótką notkę dla swoich fanów na serwisie społecznościowym littlemonsters.com

'' Krótka notka dla moich ukochanych 
Witajcie moje małe aniołki! Mam nadzieję, że dobrze się bawicie na tej stronie! Przygotowuję się do koncertu w Helsinkach. Dziękuję wszystkim estońskim potworom, którzy zorganizowali niesamowitą choreografię w Monster Pit! To było słodkie! #UROCZESNYNAZAWSZE Czuję się dziś świetnie. Bardzo szczęśliwie. Kocham moje nowe włosy! Tak wiele nowych możliwości, ponownie czuję się jak puste płótno, na którym ARTPOP może siać spustoszenie. Pracuję również nad głosem, zrzuceniem wagi, a to sprawia, że jestem jeszcze bardziej zmotywowana. Chciałam, żebyście wszyscy wiedzieli, że o was myślę. Kocham was, potwory.
Kocham,
LG ''


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz