wtorek, 14 sierpnia 2012

LIST DO FANÓW




Po premierze zwiastuna reklamy perfum "Fame" Lady Gaga opublikowała krótki list skierowany do fanów.

"Dzisiaj jest bardzo szczęśliwy dzień dla mnie. Poprzedni rok był wyzwaniem i cieszę się, że mój duch powrócił. Czułam się jak w łańcuchach przez cały czas. Nieważne czy była to wytwórnia, która nie zgadzała się z moimi wyborami singli, czy dyrektorzy, którzy mogli tylko stworzyć ideę "Gaga" lub to co "robiłam wcześniej" i nie byli w stanie iść do przodu i oczywiście w tym wszystkim było też nieustanne przeciąganie premiery mojego najważniejszego singla który zmienił się w martwego konia ubitego błotem.
Były też wszystkie osobiste momenty. Zdradzona przez długoletnich przyjaciół, mentorzy, których miałam przez całe lata nagle zaczęli mnie wykorzystywać, walczyłam z obrazem mojego ciała. 

Dorosłam i zostawiłam większość z tych rzeczy za sobą, potwory sławy są niezwykle prawdziwe. Chciałam wam podziękować za wasze częściowe obnażanie się razem ze mną. Dzisiejszy film pokazuje co się dzieje kiedy istnieje miłość i szacunek wśród twórców, zespołu kreatywnego. Ten projekt powstał wyłącznie dzięki HAUS OF GAGA, ATOM FACTORY i fantastycznemu zespołowi STEVENA KLEINA.
Czuję się pobłogosławiona za usunięcie z mojego życia tego co było napędzane przez pieniądze i luksus, teraz wszystko jest związane ze sztuką. Czuję się dzisiaj wolna.

Dziękuję, że zawsze jesteście tam dla mnie.

Kocham was

LG."

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz