wtorek, 14 sierpnia 2012

GAGA NIGDY SIĘ NIE ROZWIEDZIE


Lady Gaga słynie z wygłaszania kontrowersyjnych opinii na temat seksu na zmianę z chwaleniem się bardzo konserwatywnymi poglądami. 

''Moja babcia była żoną mojego dziadka przez 60 lat. Moi rodzice są małżeństwem już ponad 30 lat i są szczęśliwi'' – powiedziała w wywiadzie dla The Sun. ''Jak byłam mała, widziałam jednak, jak im czasami było ze sobą źle. Momentami myślałam, że się rozwiodą, ale walczyli o ten związek. Zdarzało się, że tak się kłócili, że oboje bardzo cierpieli. Jednak trwali u swojego boku. Tego właśnie chcę dla siebie.''

''Nigdy się nie rozwiodę.''
 – zapewnia. ''Jeśli kiedykolwiek wezmę ślub, to będzie to bardzo przemyślana decyzja i wytrwam w tym związku. Chcę znaleźć mężczyznę, który myśli podobnie.''

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz