poniedziałek, 9 lipca 2012

GAGA O SWOIM NOWYM ALBUMIE


Na ostatnim koncercie w Perth, Gaga jak zwykle rozmawiała z fanami siedząc przy fortepianie, jednak tym razem postanowiła opowiedzieć nieco o nowym albumie. Przetłumaczyliśmy dla was to, co powiedziała:



''Może powinnam założyć więcej niż jedną koronę? Czy to nie jest ładne? Tiary, drogie czy tanie, obie dają radę. Więc, napisałam tę piosenkę, może z rok temu, jest ona bardzo osobista. Nie jest o was, jest o mnie. Wszystko jest o mnie. Och, ta próżność piosenkarki. Więc tak, napisałam tę piosenkę i w pewien sposób ma ona trochę do czynienia z resztą albumu, w... po prostu… niektóre…. Och, dobrze, nic nie powiem. Nie. To jak psychologiczna walka z wami wszystkimi gdy tu jestem. Wiecie dokładnie co zrobić, żeby wyciągnąć ode mnie rzeczy, których nie powinnam mówić, więc nic nie powiem. Powiedzmy, że czuję… Czuję, że gdy napisałam "Born This Way", zademonstrowałam poczucie dorosłości i czuję, że na następnym albumie, jest brak dojrzałości, jest przeogromny brak dojrzałości, czy poczucia odpowiedzialności. To nazywa się Princess Die.''



Ponadto, ostatni tweet Gagi jest najprawdopodobniej fragmentem tekstu jednej z piosenek z nadchodzącego albumu.


''Jestem żoną popu. Kradnę karty kredytowe, za dużo piję, pożyczam jego samochód bez pozwolenia, doprowadzam go do szaleństwa aż do jego ostatniego tchu.''

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz