czwartek, 21 czerwca 2012

26 000 000 FANÓW NA TWITTERZE!



Królowa Popu jest także królową Twittera! Artystka osiągnęła właśnie liczbę 26 milionów followersów, czyli osób śledzących jej profil. Gaga regularnie dodaje wpisy oraz zdjęcia. 
Oto kilka ostatnich tweetów dodanych przez nią:
„Właśnie się obudziłam i przeczytałam emaile mówiące, że potworki z Południowej Afryki rozwaliły serwery z biletami, ze względu na wysoki popyt na TheBTWBall! Nie mogę w to uwierzyć!”

„Sprawdźcie później na stronie szczegółowe informacje jak zabezpieczyć swoje bilety. Nie mogę się doczekać!!! ah!!”

„Byłam w MRI. Żadne szkody od wstrząśnienia mózgu, ale wydaje się, jakby mój mózg był tylko wodą z dużymi pływającymi w niej meduzami.”

„Zostałam wczoraj zapytana o moją obsesję na punkcie kryminalnych filmów dokumentalnych i Snapped. To mnie relaksuje. Jestem szalona, ale nie aż tak jak te laski.”



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz