sobota, 5 maja 2012

LADY GAGA JEST MANIAKIEM SEKSUALNYM?




W najnowszym wywiadzie piosenkarka opowiada o seksie i miłości. Twierdzi, że obawia się tej drugiej, gdyż może ją zniewolić.
''Wszyscy myślą, że jestem maniakiem seksualnym. To prawda, ale seks zaczął mi sprawiać przyjemność o wiele później – mówi. Umawiałam się ze starszymi mężczyznami. Im byłam starsza i dojrzalsza, moja kariera stała się dla mnie ważniejsza niż wszystko inne w życiu. Każdego, kto stawał na mojej drodze usuwałam ze swojego życia.''
''Miłość jest dla mnie nadal najbardziej przerażającą rzeczą na świecie. Nadal pracuję nad tym, by ją odnaleźć. Na razie jest to niemożliwe. W tej chwili muszę skupić się na pracy, bo w niej nie ma nic niemożliwego. Nie jestem zależna od nikogo.''

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz