środa, 9 maja 2012

''KOKAINA BYŁA MOIM NAJLEPSZYM PRZYJACIELEM''


W najnowszym wywiadzie opowiada, jak uzależniła się od kokainy. Pierwszy raz białym proszkiem poczęstowali ją znajomi ze szkoły. Gdy skończyła edukację wypełniała nim pustkę, spowodowana brakiem przyjaciół w Nowym Jorku. 

''Wracałam do mojego mieszkania i po prostu w nim siedziałam. Byłam zbyt samotna. Nie mogłam tego znieść. Pianino i ja – mówi Gaga. Włączałam telewizor, byle tylko wydawało mi się, że ktoś jest w pokoju oprócz mnie. Kokaina była moim najlepszym przyjacielem. Nigdy nie wciągałam jej w towarzystwie.''
''Wypełniałam pustkę w moim życiu w najgorszy możliwy sposób. To nie było prawdziwe. Obudziłam się pewnego dnia i powiedziałam sobie, że żadna ze mnie artystka, jestem zwykłą idiotką. Gdybym była artystką, skupiałabym się na muzyce. Nie wydawałabym pieniędzy na biały proszek.''

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz