sobota, 12 maja 2012

BETH DITTO KRYTYKUJE GAGĘ



Beth Ditto, wokalistka zespołu Gossip oraz zdeklarowana feministka, słynie z nieulegania modzie. Gwiazda nie poddała się presji odchudzania, ani nie zaczęła kopiować Lady Gagi, gdy niemal cały show biznes oszalał na punkcie powielania jej pomysłów. Wokalistka, która także otwarcie przyznaje się do bycia lesbijką, stwierdziła w ostatnim wywiadzie, że nie uważa Germanotty za "wyjątkowo istotną artystkę".



''Myślę, że muzyka Lady Gagi jest dla 5-latków – powiedziała artystka w rozmowie z magazynem BANGPrzykładowo, gdy ja byłam w tym wieku, to słuchałam Madonny, Cyndi Lauper i Michaela Jacksona. Ci ludzie byli ikonami. Teraz mam 31 lat, czyli minęło 26 lat i mam zupełnie inny gust. Obecnie MTV jest dla dzieci, to już nie ta sama telewizja, która była głosem buntu. Obecnie ikoniczną osoba jest Lady Gaga. Za dwadzieścia lat ludzie, którzy dziś są dziećmi, powiedzą, że Gaga i Nicki Minaj zmieniły ich życie. Jednak nie będą już ich słuchać, bo kiedyś wyrosną z infantylnej melodii i tekstów.''




1 komentarz:

  1. o i znowu ktoś se robi imie na imieniu Lady Gagi !

    OdpowiedzUsuń