sobota, 25 lutego 2012

NICKI MINAJ CHCE WSPÓŁPRACOWAĆ Z LADY GAGĄ




Nicki Minaj wypowiedziała się na temat Lady Gagi w wywiadzie dla Vogue. Która twierdzi, że koleżanka z branży jest dla niej wielką inspiracją i że chciałaby w przyszłości z nią współpracować. Raperka wspomniała też o Madonnie, z którą nagrała piosenkę Give Me All Your Luvin’.  Wypowiedź Nicki poniżej:
„Lady Gaga jest dla mnie źródłem inspiracji, ja również kocham nieprawidłowości. Gaga jest najbardziej prowokacyjną osobą we współczesnym showbiznesie. Myślę, że chociaż jest bardzo ekstrawagancką i piękną kobietą, jest także świetną wokalistką. Było wiele rzeczy, które nie podobały mi się we współpracy z Madonną, na przykład to, że na Super Bowl musiałam śpiewać z playbacku. Chcę współpracować z Lady Gagą!”

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz