środa, 22 lutego 2012

,,NAWIEDZA MNIE DIABEŁ''


Gaga skontaktowała się ze spirytystycznym doradcą Michaela Jacksona, który specjalizuje się w nawiedzeniach oraz proroczych snach. Deepak Chopra ma za zadanie wypędzić złego ducha ze snów piosenkarki. Z powodu męczących ją koszmarów gwiazda nie może zasnąć.

,,Mam w kółko powtarzający się sen o duchu, który jest w moim domu i zabiera mnie w miejsce, w którym trzyma jasnowłosą kobietę – wyznała gazecie The Daily StarDo jej kończyn przywiązane są sznury, które powoli rozrywają ją na strzępy. Powiedziałam Deepakowi, że sen był przerażający. Czułam, że próbowała opanować mnie diabelska moc. Jestem pewna, że nawiedza mnie diabeł!
Powiedział, że mam się nie przejmować, tylko pogodzić się z szaloną częścią mojej osobowości. Kazał się nie martwić i zaakceptować to kim jestem''
 – dodała.

1 komentarz: