poniedziałek, 7 maja 2012

GAGA DLA ''CHANNEL V ASIA''


W sieci pojawiło się 6 krótkich filmików z występu Lady Gagi z azjatyckiej telewizji Channel V Asia. Artystka mówiła między innymi o swoim stylu, fanach, czy muzyce. Obecnie Mother Moinster przebywa na terenie HongKongu, gdzie zagrała aż 4 koncerty w ramach światowej trasy The Born This Way Ball Tour, następnie artystka uda się doJaponii, gdzie zagra 3 koncerty. 
A oto 6 cytatów z 6 filmików ;> 
"Kocham wszystkim moich fanów. Najbardziej kocham to, w jaki sposób oni chcą, abym wiedziała. Kiedy widzę ich na koncercie, moi fani są jak: "patrz", "patrz co zrobiłem", "włożyłem to", "stworzyłem to", "chcę abyś wiedziała, że twoja muzyka ma na mnie wpływ". I to znaczy więcej niż wszystko."

"Nigdy nie chciałam robić tego, co wszyscy inni robią. Zawsze chcę tworzyć siebie. Chcę znać przyszłość i chcę aby fani byli tego częścią."

"Fani są tacy inspirujący. Szczerze mówiąc za bardzo nie wiem, czy oni są zainspirowani przeze mnie, czy przez samych siebie. Myślę, że najważniejszą rzeczą, którą powtarzam w kółko w wywiadach jest: ufaj sobie, zainspiruj siebie, kochaj siebie, tutaj nie chodzi o mnie."

"Nigdy niczego nie żałuję. Po prostu zawsze się śmieję."

"Pracuj nad swoim męstwem, pracuj nad odwagą, nigdy nie zwracaj uwagi na osoby, które się z ciebie śmieją, jeśli wiesz, że się mylą; udowodnij mi to i spędź całe swoje życie na udowadnianiu wszystkim, że się mylą."

"Dla mnie sposób w jaki się ubieram pomaga zdefiniować mnie od wewnątrz, jednak tak wiele osób uważa, że ​​jestem płytka, fałszywa lub sztuczna. Wcale tak się nie czuję. To część mojej sztuki i tego kim jestem."


Filmiki poniżej:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz