sobota, 24 grudnia 2011

GAGA NAJWIĘKSZĄ GWIAZDĄ 2011 ROKU


Stowarzyszenie zrzeszające najbardziej wpływowych dziennikarzy, wydawców pism oraz radiowców niemal jednogłośnie wybrało Lady Gagę największą gwiazdą 2011 roku. Agencja The Associated Press uznała, że singiel Born This Way na zawsze wpisał się w historię muzyki, a tym samym piosenkarce należy się uznanie za tak ogromny wpływ na kulturę masową.
Jestem zaszczycona tytułem przyznanym mi przez The Associated Press. Ogromnie dziękuję stacjom oraz dziennikarzom, którzy wspierali mnie przez ten rok, a tym samym wspierają miłość mojego życia - czyli moich fanów. Dziękuję, że wierzyliście w Born This Way - napisała na swoim profilu piosenkarka.
Lady Gaga trzema głosami wygrała ze Stevem Jobsem, współzałożycielem firmy Apple INC, który niedawno zmarł na raka. O tytuł walczyli także Taylor SwiftCharlie SheenAdele i trzy największe gwiazdy filmu Harry Potter. Jednak zdaniem głosujących, to właśnie osobowość Germanotty miała największy wpływ na show biznes, twórczość innych artystów i gust odbiorców muzyki.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz